21 Ağustos 2008 Perşembe

Ayak...

Yaz mevsimi kışlık çoraplarımı giydim...
Ayağımda botlarım...
Kilometrelerce yürüdüm...
Senin için..

Yanına geldim...
Kapına...
İçeri geç dedin...
Ama ayakkabını çıkar...
Ayakkabımı çıkardım...
Ayaklarımın kokusunu ortaya çıkardım...

Sen beni evden çıkardın attın...
Muhtar mahalleden çıkardı attı...
Kaymakam ilçeden...
Vali ilden...
Cumhurbaşkanı ülkeden...
Avrupa Birliği kıtadan...
Birleşmiş Milletler dünyadan...

Uzayda da tanrı seslendi bana,
''Sen ne ayaksın? Bilmez misin akılsız başın cezasını ayaklar çeker? Yaz günü kışlık çorap ve bot giyilir mi? Hak mı bu insanlara!''
Birşey diyemedim...
Çünkü sen aklımı başımdan almıştın...
Ama ayaklarımı kokutuyordun...

Şimdi ben sana bir soru sormak istiyorum...
''Sen ne ayaksın? Bilmez misin akılsız başın cezasını ayaklar çeker? Aklımı niye alıyorsun? Hak mı bu bana!''

Ha?!?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

1 dakkamı çaldın haram olsun.